Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
CAMPUS FRANCE TÜRKIYE
25 février 2010

Fransa Büyükelçiliğinin TEV ile ortaklaşa Bursları

patchwork_rougeBu Mastır ve Mühendis bursları, 2004 yılından bu yana, Türk Eğitim Vakfı (TEV) ile işbirliğinde finanse   edilmektedir.

Özellikleri

  • Kapsamı
    -En az dört yıllık bir üniversiteden mezun olmak
    -Üniversite sınav notları, 75’ten yüksek olması
    -30’yaşın altında olmak
    -                  Fransızca konuşmak, dersleri Fransızca izleyebilecek düzeyde olmak

Başvurular

Başvurular Türk Eğitim Vakfı’na yapılır

  • Başvurular için gerekli belgeler:
    - Ayrıntılı özgeçmiş (adayın okuduğu okullar ve üniversite)
    - Doldurulmuş başvuru dosyası (lien TEV)
    - Üniversite sonuçları (diplomalar ve not dökümü)
    - Fransa’da eğitim projesini anlatan gerekçeli mektup (istenen eğitim, hedeflenen ya da temasa geçilen üniversiteler)
    - Bir üniversite profesöründen tavsiye mektubu

Başvurular en geç 28 Subat 2010 tarihinde teslim edilmelidir

Bilgi için

http://www.tev.org.tr/tr-tr/burslarimiz/yurtdisi/Sayfalar/bursbasvurulari.aspx

Türk Egitim Vakfi (TEV) Büyükdere Cad. N°111, Kat 7-8 34349/Gayrettepe/İSTANBUL Téléphone : +90 (212) 217 58 58 Fax : +90 (212) 272 62 17

Publicité
Commentaires
CAMPUS FRANCE TÜRKIYE
Publicité
Archives
Derniers commentaires
Newsletter
CAMPUS FRANCE TÜRKIYE
Publicité